Sunday, September 20, 2009

Cerul

Pana acum vreo 15 ani aveam stele pe cer in fiecare noapte, poate mai putin cand se lasa cu nori... Stelele erau stele, nu-mi era nicodata dor de ele.

Acum vreo 10-12 ani citeam intr-un articol ca in curand in orasele mari nu se va mai vedea nici o stea. Imi parea ideea unui nesabuit: unde sa dispara atitea milioane de luminite dintrodata?

Acum vreo 7 ani am inteles ca stelele se ascund si se retrag din calea omului care nu mai are nevoie de ele. Si de atunci alerg cand pot departe de blocurile de beton sa prind un fir de stea.

Acum 1 an a fost ultima data cand am vazut cerul cu stele. S-a implinit un an de cand am stat in noapte sa le vorbesc si sa le spun de visurile mele. Cred ca m-au uitat deja. Mie mi-e un dor crunt de ele.

Da, cetatile de beton nu au stele. Si nimeni nu le duce lipsa. Atmosfera se face cu lumini artificiale.


Acum 15 ani ma uitam noaptea la cer si aratam cu degetul cand vedeam o luminita de avion ca misca. Azi ma uit la cer si incerc sa ghicesc luminita care sta in loc, si ma gandesc ca POATE e o stea.

Noi am alungat stelele...

No comments:

Post a Comment