Thursday, April 30, 2009

Yes! man

Inainte sa vad filmul, am vazut un interviu cu regizorul. Intre altele, povestind despre mesajul filmului, spunea ca dorinta lui este, ca dupa vizionare, spectatorul sa fie provocat sa-l aduca pe Yes in viata sa. Ideea m-a bantuit cateva zile pana am recunscut ca si eu as avea nevoie de mai mult Yes. Asa ca am vazut filmul, ca sa incep e undeva. A functionat? Cel putin in primele 10 minute dupa, da. Si as vrea sa functioneze si in continuare. Fiindca si eu cred ca o viata traita cu atitudinea de tipul Yes are un plus de farmec fata de viata traita intr-un continuu No.

Yes, I will get back to my books now and study.

2 comments:

  1. Si eu ar trebui sa folosesc mai des YES. Si sa invat sa fac mai des complimente.

    Bun venit printre bloggeri! Astept sa scrii si despre pisici, si despre scortisoara, si despre tine si despre cum ii faci primirea lui YES. >:D<

    ReplyDelete
  2. Merci de primirea calda si incurajari si pentru primul post ever :)

    Voi incerca sa ma ridic la nivelul asteptarilor si a celor de la care am invatat.

    ReplyDelete