Thursday, April 30, 2009

And here starts a crazy carusel

Am vrut sa scriu de multe ori si tot de atitea ori am renuntat. Poveste clasica.. De fiecare m-am gandit ca mi-ar trebui un blog pentru fiecare idee fiindca nu vedeam cum le-as putea combina. Mai mult, nu stiam cum sa ma justific. “Hai ma Marina, nu sunt destule bloguri..”.

Da, vreau sa scriu despre calatorii, si despre apusuri, si despre roua, si despre buburuze. Si despre mare, si despre Marea Nordului.. si despre locuri vizitate, si despre locuri la care visez, si despre locuri la care nu mai visez..

Si despre bucatarie, si recete, si paste, si orez cu lapte si scortisoara, si inghetata preferata. Si despre yahoo as scrie, si despre conturi de mail si etape ale vietii, caci pentru mine fiecare etapa a avut contul sau de mail..

Si despre pisici, oh, ce-mi place sa povestesc despre nazdravanele mele! Si dspre lalele, si despre viata departe de casa, si despre prieteni, si despre straini, si despre job, si despre lene, si despre carti si despre filme..

Si despre iubire, si despre nestire, si despre suspans.. Si despre timp..care trece trece trece si nu ma impac cu el de vreo 8 ani incoa..

Si despre muzica, si despre stiri, si despre oameni, si despre minciuni, si despre..

Poate voi reusi intr-o buna zi sa le adun pe toate. Si le voi pune pe categorii. Si le voi scutura de praf din cand in cand ca pe un jurnal de tinerete. Poate intr-o zi nu-mi va fi frica de kitch si de banalitate, si doar voi scrie.. fara sa ma intreb.. oare?

2 comments:

  1. well, asta da surpriza frumoasa!

    ReplyDelete
  2. îţi urez multe momente de prielnice pentru scris, astfel încât blogul tău să treacă din aproape în mai-aproape :) voi trece des pe aici să verific. bon auguri, Marina!

    ReplyDelete